شش ماه پایانی خدمت سربازی اعضای سمن ها در محل تشکلها

معاون امور جوانان وزارت ورزش گفت: با موافقت مقام معظم رهبری ، شش ماه پایانی خدمت سربازی اعضای سازمان های مردم نهاد (سمن ها ) در همان تشکلها انجام می شود.

 خدمت سربازی در سمن ها

شش ماه پایان خدمت در سمن ها

به گزارش گروه نظام وظیفه مجموعه بزرگ مشاور گروپ به نقل از خبرنگار ایرنا در رشت، محمد مهدی تندگویان اظهار داشت: موافقت مقام معظم رهبری در بحث امریه برای جوانان عضو سازمان های مردم نهاد آمده و طبق نظر و دستور ایشان، جوانان فعال در این تشکلها می توانند شش ماه پایان خدمت خود را در همان سازمان خدمت کنند.

وی افزود: نظر مقام معظم رهبری و دستور ایشان در این خصوص نشان دهنده این است که این تشکل ها و کار ساختاری تشکلها مورد تایید مقام معظم رهبری می باشد که این امر برای ما بسیار حائز اهمیت است.

در صورت تمایل جهت انجام مشاوره خدمت وظیفه عمومی با مشاوران مرکز مشاور گروپ تماس حاصل فرمایید.

9099071613 ( از سراسر کشور )

وی که برای حضور در دوره توانمند سازی کارآفرینی و مهارت های کسب و کار ویژه معاونان ادارات کل ورزش و جوانان استان های کشور در رشت حضور یافته ، ادامه داد: خوشبختانه طی دو سال اخیر برای جوانان قدم ها مثبتی و کارهای خوبی انجام شده و تحول خوبی را در این حوزه شاهد هستیم.

سازمان های مردم نهاد جوانان (سمن ها)

سازمان های مردم نهاد جوانان به سازمان هایی گفته می شود که برای انجام فعالیت و ارائه خدمات داوطلبانه در عرصه های تربیتی جوانان با مشارکت جوانان و بر اساس مدیریت جوانان با استناد به موضوع ماده صد و دوازده قانون برنامه چهارم توصعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و در اجرای مصوبه شماره 7862 ت 31281 هـ مورخ 1384/5/8 هیئت محترم وزیران فعالیت می نماید .

در حال حاظر بیش از دو هزار و شیصد سازمان مردم نهاد در کشور وجود دارد که براساس گفته وزیر ورزش و جوانان تا پایان دولت فعلی این تعداد را به چهار هزار سمن افزایش افزایش خواه یافت.

منبع: خبرگزاری ایرنا
Rate this post

Check Also

صدور کارت های هوشمند

اصلاح فرآیندها در صدور کارت های هوشمند پایان خدمت

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: اصلاح فرآیندها در صدور کارت های هوشمند پایان خدمت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *