افزایش حقوق سربازان ۱۴۰۱

افزایش حقوق سربازان ۱۴۰۱  طبق قانون، می بایست به سربازان بین 60 تا 90 درصد حقوق کادری پرداخت شود، اما در حال حاظر تنها 20 تا 40 درصد در حال پرداخت می باشد. محمدرضا میرتاج الدینی، نایب رئیس دوم کمیسیون برنامه و بودجه مجلس درباره افزایش میزان حقوق سربازان توضیحاتی داد.

افزایش حقوق سربازان ۱۴۰۱

افزایش حقوق سربازان

به گزارش گروه نظام وظیفه مجموعه بزرگ مشاور گروپ به نقل از خبرنگار حوزه نظام وظیفه گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، افزایش حقوق سربازان در سال آینده منتفی نشده است/ سال آینده هیچ سربازی کمتر از سه میلیون و ۳۵۰ هزار تومان دریافتی نخواهد داشت

?محمدرضا میرتاج الدینی، نایب رئیس دوم کمیسیون برنامه و بودجه مجلس: مصوبه کمیسیون تلفیق درباره افزایش حقوق سربازان در سال ۱۴۰۱ منتفی نشده است و در صورت تصویب مجلس و تایید شورای نگهبان در سال ۱۴۰۱ اجرایی می شود.

?حقوق سربازان در بودجه سال ۱۴۰۱ بین ۶۰ تا ۹۰ درصد افزایش یافته و این افزایش بر مبنای وضعیت تاهل و منطقه ارائه خدمت آنها انجام می‌شود.

‏?حقوق ماهیانه سربازان متاهل در سال ۱۴۰۱ پنج میلیون تومان خواهد شد. ‏به‌طور میانگین حقوق سربازان نسبت به سال ۱۴۰۰ سه برابر می‌شود؛ حقوق سربازان مجرد غیرعملیاتی نیز معادل ۶۰ درصد یک پایور، سربازان مجرد عملیاتی معادل ۷۵ درصد یک پایور و سربازان متاهل معادل ۹۰ درصد یک پایور خواهد شد.

?متوسط حقوق سربازان در سال ۹۹ ، ۳۰۰ هزار تومان بود که این رقم در سال ۱۴۰۰ به ۱.۵ میلیون تومان رسید و در سال ۱۴۰۱ بالای ۳.۵ میلیون تومان خواهد شد. در سال ۱۴۰۱، هیچ سربازی کمتر از سه میلیون و ۳۵۰ هزار تومان دریافتی نخواهد داشت.

5/5 - (1 امتیاز)

Check Also

صدور کارت های هوشمند

اصلاح فرآیندها در صدور کارت های هوشمند پایان خدمت

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: اصلاح فرآیندها در صدور کارت های هوشمند پایان خدمت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *