شرایط داوطلبان سرباز در آزمون دستیاری 1401

شرایط داوطلبان سرباز در آزمون دستیاری 1401 در این مقاله ارائه داده شده است. مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام کرد: شرایط داوطلبان سرباز براساس مصوبه نشست شورای سنجش آموزش پزشکی برای شرکت در چهل و نهمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی تغییر کرد. برای آگاهی از شرایط ثبت نام داوطلبان سرباز در ازمون دستیاری سال 1401 تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

آزمون دستیاری پزشکی

آزمون دستیاری پزشکی مختص به دارندگان مدرک دکتری حرفه ای پزشکی است که هر ساله توسط مرکز سنجش پزشکی برگزار می گردد. پزشک عمومی پس از شرکت در این آزمون و طی کردن مراحل مصاحبه ، وارد دوره تخصص و رزیدنتی می شود که در طی 4 سال ، آموزش های لازم را برای کسب تخصص به دست می آورد و سپس می تواند به عنوان متخصص وارد شغل پزشکی شود. داوطلبان سرباز برای ثبت نام و شرکت در آزمون دستیاری پزشکی باید دارای یکسری شرایط باشند که در ادامه بیان شده است.

شرایط داوطلبان سرباز در آزمون دستیاری

شرایط داوطلبان سرباز در آزمون دستیاری سال 1401 به صورت زیر است:

شرایط داوطلبان سرباز در آزمون دستیاری 1401
داوطلبان باید طرح خدمات نیروی انسانی خود را به پایان رسانده باشند.
از طرح خدمات نیروی انسانی بر اساس قوانین معاف باشند.
طرح خدمات نیروی انسانی خود را تا تاریخ ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۱ به پایان برسانند.
داوطلبان فارغ التحصیل که حداکثر سه ماه بعد از فراغت از تحصیل خدمات قانونی خود را در مناطق با ضریب محرومیت چهار پنجم و محرومتر شروع و تا زمان شروع دوره دستیاری تداوم یابد.
شمول استریت استعداد درخشان، رتبه های برتر یا تاهل باشند.
فارغ التحصیلان در حال خدمت نظام وظیفه که خدمات نظام وظیفه خود را تا پایان شهریور ۱۴۰۱ به پایان برسانند.
فارغ التحصیلانی که خدمت نظام وظیفه خود را به پایان رسانده باشند و یا پرسنل شاغل در نیروهای مسلح باشند.

** نکته : معافیت تحصیلی برای داوطلبانی است که از خدمات نیروی انسانی معاف و یا طرح خدمات نیروی انسانی را به پایان رسانده باشند.

افراد در صورت دارا بودن شرایط داوطلبان سرباز در آزمون دستیاری باید در زمان مقرر به سایت ثبت نام اینترنتی آزمون دستیاری به نشانی sanjeshp.ir مراجعه نموده و ثبت نام خود را انجام دهند.

بیشتر بخوانید : معافیت پزشکی چیست؟

زمان دقیق برگزاری آزمون دستیاری 1401 به زودی اعلام خواهد شد. کارت ورود به جلسه آزمون در هفته منتهی به آزمون از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی http://sanjeshp.ir در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت و هر داوطلب موظف به پرینت کارت خود از روی سایت مربوطه است.


ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی به صورت اینترنتی و از طریق سایت سنجش پزشکی انجام می شود. براساس اخبار منتشر شده، شرایط ثبت نام داوطلبان سرباز برای شرکت در آزمون دستیاری تغییر کرده است. شرایط داوطلبان سرباز در آزمون دستیاری به منظور آگاهی بیشتر متقاضیان در این مقاله ارائه داده شده است. در صورت هرگونه ابهام در رابطه با شرایط ثبت نام سربازان در ازمون دستیاری 1401 ، می توانید با کارشناسان مجرب مجموعه تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *