امریه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی ۱۴۰۲

در این مقاله مشاور گروپ به نحوه اخذ امریه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی می پردازیم. معاون منابع انسانی و توسعه مدیریت اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز از جذب امریه خدمت سربازی مشمولان اعزام تیر ماه 1402 در این اداره کل خبر داد.  برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شرایط، زمان ثبت نام، مدارک لازم، سایت ثبت نام و … با ما همراه باشید.

امریه وزارت تعاون ۱۴۰۲ با همکاری ادارات کل اجرایی در استان ها در سال ۱۴۰۲ اقدام به جذب نیروی امریه می کند. طی اطلاعیه لیست شهرستان های مورد جذب منتشر شده است. برای اطلاع از این لیست و شرایط و ضوابط ثبت نام امریه وزارت تعاون با مطالب مشاور گروپ همراه باشید.

امریه وزارت تعاون ۱۴۰۲

جذب امریه وزارت تعاون ۱۴۰۲ با هدف به کار گیری نیروی متخصص، نخبه و متعهد با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری در این وزارت خانه انجام می شود. واجدین شرایط باید در تاریخ مقرر با مراجعه به سامانه taavonyar.mcls.gov.ir نسبت به نام نویسی اقدام نمایند.

اداره کل توسعه منابع انسانی وزارتخانه کار، تعاون و رفاه اجتماعی با همکاری ادارات کل اجرایی در استان‌ها در سال ۱۴۰۲ اقدام به جذب و به کارگیری تعدادی نیروی متخصص، نخبه و متعهد با مدرک تحصیلی دکتری و فوق لیسانس جهت اعزام‌ ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ کرده است. این وزارتخانه در نظر دارد از توان علمی و تخصصی فارغ‌ التحصیلان دانشگاهی در قالب جذب نیروهای امریه (کارکنان وظیفه) جهت ارائه خدمات در حوزه‌ های اجتماعی، اقتصادی، کارآفرینی و رفاه در مراکز استان‌ها و مناطق محروم و کمتر توسعه یافته کشور اقدام کند. برای اطلاع از تاریخ دقیق ثبت نام و شرایط مقاله مشاور گروپی ها را مطالعه کنید.

زمان ثبت نام امریه وزارت تعاون ۱۴۰۲

زمان ثبت نام امریه وزارت تعاون ۱۴۰۲ مطابق جدول منتشره در این مقاله می باشد. متقاضیان امریه با مراجعه به سامانه مردم‌یار (تعاون‌‌یار قدیم) این وزارتخانه از شرایط پذیرش و جذب در ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان‌ ها اطلاع و ثبت‌ نام کنند.

متقاضیان برای اعزام تیر ماه می توانند از تاریخ 20 اسفند 1401 تا 5 اردیبهشت 1402 برای ثبت نام امریه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در سامانه تعاون یار  taavonyar اقدام نمایند.

زمان امریه وزارت تعاون ۱۴۰۲ تاریخ اعزام تیر ماه
آغاز زمان ثبت نام در سایت تعاون یار پایان زمان ثبت نام در سایت تعاون یار
1401/12/20 1402/2/5

سامانه تعاون یار taavonyar. mcls. gov. ir

سامانه تعاون یار taavonyar. mcls. gov. ir  سایت ثبت نام امریه وزارت تعاون ۱۴۰۲ مشمولان برای ثبت نام در امریه وزارت خانه های دولتی مختلف باید به صورت غیر حضوری و اینترنتی اقدام نمایند. ثبت نام امریه وزارت کار، رفاه و امور اجتماعی نیز مانند سایر وزارت خانه های دولتی به صورت اینترنتی در سایت تعاون یار taavonyar.mcls.gov.ir می باشد. داوطلبان قبل از ثبت نام در امریه وزارت تعاون ۱۴۰۲ شرایط ثبت نام امریه را برای این ارگان مطالعه نمایند.

سایت تعاون یار taavonyar.mcls.gov.ir

 

ثبت نام امریه وزارت تعاون ۱۴۰۲

ثبت نام امریه وزارت تعاون ۱۴۰۲ در سامانه تعاون یار به نشانی taavonyar.mcls.gov.ir در زمان 20 اسفند 1402 تا 5 اردیبهشت 1402 انجام خواهد شد. ثبت نام به صورت اینترنتی و غیر حضوری می باشد. داوطلبان قبل از ثبت نام در امریه وزارت تعاون ۱۴۰۲ شرایط ثبت نام امریه را برای این ارگان در دفترچه ثبت نام مطالعه نمایند.

برای دانلود دفترچه ثبت نام امریه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی کلیک فرمایید.

تاریخ اعزام امریه وزارت تعاون ۱۴۰۲

تاریخ اعزام امریه وزارت تعاون ۱۴۰۲ در اطلاعیه ی وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان شده بود در جدول ذیل آمده است.

ردیف تاریخ اعزام تاریخ شروع ثبت نام تاریخ پایان ثبت نام تاریخ برسی امریه ۱۴۰۲جذب وزارت تعاون تاریخ پایان بررسی امریه جذب وزارت تعاون ۱۴۰۲
1 1402/4/1 1402/12/20 1402/2/5 1402/2/6 1402/2/10
2 1402/5/1 1402/2/23 1402/3/15 1402/3/16 1402/3/19
3 1402/7/1 1402/4/10 1402/5/4 1402/5/5 1402/5/10
4 1402/9/1 1402/5/23 1402/7/4 1402/7/5 1402/7/10
5

لیست رشته های امریه وزارت تعاون ۱۴۰۲

لیست رشته های امریه وزارت تعاون ۱۴۰۲به شرح زیر می باشد. و امکان جذب رشتههای نامرتبط در هیچ اعزامی وجود ندارد.

  • آمار ،اقتصاد و مدیریت بازرگانی، امور مالی و مالیاتی, برنامه ریزی اجتماعی و تعاون, توسعه روستایی, توسعه روستایی، گرایش مدیریت توسعه, جامعه شناسی گرایش تعاون, جامعه شناسی گرایش جامعه شناسی اقتصادی و توسعه, حسابداری, حقوق, شیمی, صنایع, علوم اجتماعی, علوم اقتصادی, عمران, فناوری اطلاعات, مدیریت، مطالعات اجتماعی، معماری، مهندسی طراحی صنعتی، مکانیک، الکترونیک،کار آفرینی، کامپوتر، شیلات.
  • هر شهرستانبه منزله نیاز به یک نیروی امریه با موارد ذکر شده (استان ، شهرستان، مقطع) میباشد. 
  • در مورد شهرستان های دارای سهمیه برای مقطع تحصیلی دکتری ،در صورت نبود متقاضی واجد شرایط با مقطع تحصیلی دکتری، با صلاحدید و نیاز ضروری، دستگاه می تواند متقاضیان با مقطع کارشناسی ارشد را جذبنماید. 
  • ثبت نام در سامانه سرباز تعاون یار taavonyar به منزله پذیرش نیست و جذب امریه بعد از قبولی در آزمون و گزینش امکان پذیر میباشد و دستگاه هیچ تعهدی مبنی بر جذب متقاضی به صورت امریه ندارد.
  • ثبت نام فقط از طریق سامانه مردم یار (تعاونیارسابق) به نشانی taavonyar. mcls. gov. ir می باشد و تنها در صورتی که گزینههای تایید ارسال مدارک و تایید اطلاعات را تایید کرده باشید مدارک شما مورد بررسی قرار میگیرد و پس از بررسی مدارک و شرایط کلیه متقاضیان در استان و وزارتخانه، جذب و پذیرش صورت می گیرد. توجه فرمایید با هر تغییری در اطلاعات ثبت شده در سامانه تعاونیار این دو گزینه غیرفعال میگردد و باید مجددا آنها را تایید کنید.

نکته مهم: کلیه رشته های تحصیلی مرتبط با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جدول لیست رشته های مورد نیاز ذکر شده و امکان جذب رشته های نامرتبط در هیچ اعزامی وجود ندارد!

برای مشاهده لیست شهرستان جذب وزارت تعاون 1402 دفترچه زیر را دانلود کنید

لینک دانلود لیست رشته های مورد نیاز و شهرستان محل اعزام امریه وزارت تعاون ۱۴۰۲ اعزام برج 4 سال 1402 فعال شده است.

شرایط جذب امریه وزارت تعاون ۱۴۰۲

شرایط جذب امریه وزارت تعاون ۱۴۰۲ شامل شرایط عمومی و شرایط اختصاص و قوانین و مقررات به شرح زیر می باشد. شرایط عمومی شرکت در امریه وزارت تعاون ۱۴۰۲ شرایط عمومی شرکت در امریه وزارت تعاون ۱۴۰۲ به شرح جدول زیر است.

اعتقاد به ادیان رسمی کشور اعتقاد و التزام به ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی
عدم اشتهار به فساد اخلاقی عدم وابستگی تشکیلاتی به سازمان ها و گروه های غیر قانونی اعلام شده از سوی مقامات صالحه
عدم اعتیاد به مواد دخانی، مخدر و روان گردان و سابقه محکومیت کیفری موثر  

شرایط اختصاصی شرکت در امریه وزارت تعاون ۱۴۰۲ شرایط اختصاصی شرکت در امریه وزارت تعاون 1402 مندرج در سامانه taavonyar mcls gov ir به شرح جدول زیر است.

مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد و یا دکتری در رشته های تحصیلی مرتبط با شرح وظایف و ماموریت وزارت متبوع حد اقل معدل 15 بررای فارغ التحصیلان دانشگاه برتر برای جذب در امریه وزارت تعاون ۱۴۰۲
متقاضیان باید بومی مناطق محروم و کمتر توسعه یافته باشند. ارایه برگه اعزام به خدمت بدون مهر و یا سابقه خدمت قبلی تحت هر عنوان و سابقه اخذ امریه از سایر دستگاه های اجرایی و نظامی مطابق با تاریخ های اعزام شده.

تذکر: جهت جذب در مراکز استانها، ارایه نامه رسمی و بارگذاری یکی از مدارک تاهل، معاف از رزم، نخبه، ایتام، تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی، خانواده شهدا،جانبازان وو ایثارگران، بسیجی و قاری قران الزامی می باشد. قوانین و مقررات جذب امریه وزارت تعاون 1402

  1. نقل و انتقال کارکنان وظیفه ممنوع می باشد.
  2. سربازان مردم یار در امریه وزارت تعاون در مدت ماموریت از نظر انظباطی،جرایم، تخلفات و میزان مرخصی تابع قوانین انضباطی نیروهای مسلح و دستگاه به کار گیرنده می باشد.
  3. هرگونه قرار داد پیمانکاری و مالی با کارکنان وظیفه در دوران خدمت سربازی ممنوع می باشد. حقوق سربازان امریه وزارت تعاون طبق بخشنامه ستاد کل نیرو های مسلح پرداخت می گردد.
  4. مدت خدمت امریه وزارت تعاون 24 ماه می باشد و قطع رابطه خدمتی با این کارکنان قبل از پایان خدمت قانونی مقدور نمی باشد.
  5. افرادی که دارای کسر خدمت باشند را به صورت امریه جذب نمیکند . اگر افراد با کتمان حقیقت امریه اداره کار دریافت نمایند و در حین خدمت کسری ارایه نمایند این وزارتخانه می تواند از طریق قانونی اقدام و تمامی هزینه های انجام شده و ضرر و زیان از شخص دریافت و به تخلفات اداری معرفی نماید.

شرایط ثبت نام امریه وزارت تعاون ۱۴۰۲

شرایط ثبت نام امریه وزارت تعاون ۱۴۰۲ در اطلاعیه ی تعاونیار منتشر شد. متقاضیان ضروری است این شرایط را داشته باشند تا بتوانند ثبت نام کنند. شرایط ثبت نام امریه وزارت تعاون ۱۴۰۲ به شرح زیر است:

  • شرایط مساوی و برابر برای کلیه افراد فراهم گردیده است.
  • به کارگیری مشمولین وظیفه در خارج از محل سکونت ممنوع می باشد.
  • متقاضیان تعهد بدهند از وابستگان سببی و نسبی درجه یک و دو در ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آن استان و شهرستان نیستند. اگر خلاف ادعا ثابت شد متقاضی را از امریه لغو و به تخلفات اداری معرفی نماید.
  • ثبت نام در سامانه و تایید و ستاد به منزله تایید و پذیرش امریه اداره کار نبوده و امکان عدم تایید در هر مرحله وجود دارد. پذیرش و تایید نهایی در صورت دریافت مجوز امریه از ستاد کل نیرو های مسلح و تایید صلاحیت توسط هسته مرکزی گزینش صورت می پذیرد. تا صدور مجوز امریه توسط ستاد کل نیرو های مسلح متقاضی نمی تواند حق هیچ گونه اعتراض و ادعایی داشته باشد.
  • جذب مشمولین امریه وزارت تعاون به صورت تخصصی و اولویت با مقطع کارشناسی ارشد و دکتری از دانشگاه های برتر و با رشته های مرتبطو مورد نیاز دستگاه صورت می پذیرد.

مدارک ثبت نام امریه وزارت کار 1402

مدارک ثبت نام امریه وزارت کار 1402 که لازم و ضروری هستند و ثبت نام به وسیله آنها صورت می پذیرد در جدول زیر آمد است:

اسکن تصویر برگه اعزام به خدمت(بدون مهر غیبت) اسکن تصویر گواهی مدرک تحصیلی یا فراغت از تحصیل با قید معدل
آدرس محل سکونت و شماره تماس اسکن تصویر کارت ملی پشت و رو
اسکن عکس 3×4 اسکن تصویر صفحه اول و دوم شناسنامه
اسکن مدارک عایله تحت تکلف در صورت وجود (تصاویر کارت ملی و صفحات کامل شناسنامه) به مدارک ارسالی شرایط ارسال نباشند ترتیب اثر داده نخواهد شد.

نکته:

  • متقاضیانی که ثبت نام آنها در سیستم ناقص است و تایید سیستم ندارد بررسی نخواهد شد.
  • بعد از بررسی مدارک متقاضیان در صورت داشتن شرایط و موافقت ستاد کل نیرو های مسلح، نسبت به جذب و معرفی متقاضیان برای انجام مراحل بعدی و مصاحبه گزینش اقدام می نماید.

کسر از خدمت امریه وزارت تعاون ۱۴۰۲

کسر از خدمت امریه وزارت تعاون ۱۴۰۲ به این صورت است افرادی که دارای کسر خدمت باشند را به صورت امریه جذب نمیکند. اگر افراد با کتمان حقیقت، امریه دریافت نمایند و در حین خدمت کسری ارایه نمایند این وزارتخانه می تواند از طریق قانونی اقدام و تمامی هزینه های انجام شده و ضرر و زیان از شخص دریافت و به تخلفات اداری معرفی نماید.

در این مقاله سعی کریم مطالب مرتبط با امریه وزارت تعاون ۱۴۰۲ بیان کنیم. در صورت بروز مکل در ثبت نام، داشتن هرگونه سوال با مشاورگروپ در تماس باشید.

✔️ ثبت نام امریه وزارت تعاون ۱۴۰۲ چه زمانی است؟

✔️زمان ثبت نام امریه وزارت تعاون ۱۴۰۲ برای اعزام برج 4 تیر ماه از تا 20 اسفند 1401 تا تاریخ 5 اردیبهشت 1402 می باشد.

✔️سایت ثبت نام امریه وزارت کار و تعاون ۱۴۰۲ چیست؟

✔️سایت ثبت نام امریه وزارت کار و تعاون ۱۴۰۱ در سامانه تعاون یار امریه به نشانی سامانه اینترنتی این وزارت خانه taavonyar. mcls. gov. ir می باشد.

✔️امریه وزارت تعاون 1401 کسر از خدمت دارد؟

✔️امریه وزارت تعاون1401 افراد دارای کسر از خدمت را به صورت امریه جذب نمی کند.
5/5 - (3 امتیاز)

Check Also

امریه آتش نشانی vazifeh.moshavergroup.com

امریه آتش نشانی ۱۴۰۲

امریه آتش نشانی، یکی از انواع امریه سربازی است که متقاضیان آن، همانطور که از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *