امریه سازمان برنامه و بودجه 1401

امریه سازمان برنامه و بودجه 1401 از سوی سازمان برنامه و بودجه اعلام شد. فراخوان ثبت نام متقاضیان امریه سربازی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری منتشر شد سازمان برنامه و بودجه کشور فراخوان پذیرش امریه سازمان برنامه و بودجه 1401 را منتشر کرد.

امریه سازمان برنامه و بودجه ۱۴۰۱

امریه سازمان برنامه و بودجه ۱۴۰۱ کشور از دانش‌آموختگان دانشگاههای دولتی در تهران و مراکز استان های کشور که دارای شرایط امریه سربازی سازمان برنامه و بودجه  می‌باشند، جهت گذراندن دوره ضرورت خدمت سربازی بصورت امریه در سال ۱۴۰۱ (اعزام از آذرماه لغایت بهمن ماه سال جاری) جهت بکارگیری در سازمان مرکزی، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان‌ها، سازمان و مراکز وابسته (سازمان نقشه برداری کشور، مرکز آمار ایران و مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری) با داشتن شرایط ذیل دعوت به عمل می‌آورد.

شرایط امریه سربازی سازمان برنامه و بودجه 

شرایط عمومی و اختصاصی فراخوان پذیرش مشمول وظیفه جهت گذراندن دوره ضرورت به صورت امریه سازمان برنامه و بودجه ۱۴۰۱ به شرح ذیل خواهد بود.

  1. دارا بودن مدرک تحصیلی ‌فوق‌لیسانس و دکتری در رشته‌‌های تحصیلی مرتبط با وظایف و ماموریتهای سازمان
  2. فارغ‌التحصیل از دانشگاههای دولتی تهران و مراکز استان‌ها
  3. داشتن حداقل معدل کل ۱۷.۵
  4. موفقیت در مصاحبه کمیته جذب و بکارگیری نیروی امریه، تایید گزینش و حراست

اولویت پذیرش با افراد بومی،خانواده ایثارگران(درجه ۱) و نخبگان است.

انتخاب افراد مطابق با ضوابط دفتر سیاستگذاری و نظارت راهبردی حفاظت اطلاعات  نیروهای مسلح، داشتن یکی از شرایط (معاف از رزم، خانواده محترم ایثارگران، تحت پوشش کمیته امداد و یا بهزیستی، متقاضی خدمت در مناطق محروم، عضویت حداقل ۶ ماه سابقه عضویت در پایگاه مقاومت بسیج و نخبگان)، موفقیت در مصاحبه در کمیته مربوطه و همچنین تایید صلاحیت از هسته مرکزی گزینش و حراست انجام می‌پذیرد.

ثبت نام امریه سازمان برنامه و بودجه ۱۴۰۱

ثبت نام امریه سازمان برنامه و بودجه ۱۴۰۱ در سامانه ثبت نام امریه سازمان برنامه به نشانی bpms.mporg.ir/amrieh از 16 مهر 1401 انجام خواهد شد. ثبت نام به صورت اینترنتی و غیر حضوری می باشد. داوطلبان قبل از ثبت نام در امریه وزارت تعاون ۱۴۰۱ شرایط ثبت نام امریه را برای این ارگان مطالعه نمایند.

لیست رشته های مورد پذیرش امریه سازمان برنامه

جدول رشته های مورد پذیرش امریه سازمان برنامه را در ادامه ملاحظه خواهید فرمود.

دستگاه

رشته های مورد پذیرش امریه سازمان برنامه و بودجه

مقاطع مورد پذیرش امریه سازمان برنامه

سازمان برنامه و بودجه كشور

علوم اقتصادی (كلیه گرایش‌ها)، مدیریت و حسابداری (كلیه گرایش‌ها)، مدیریت آموزشی، آموزش و بهسازی منابع انسانی، مهندسی ((صنایع، تاسیسات، مكانیک (تبدیل و انرژی)، نفت (اكتشاف، حفاری و مخازن)، گاز (فراوری و انتقال)، عمران (عمران، آب)، نقشه‌برداری (كلیه گرایش‌ها) ژئودزی سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS)، سنجش از دور، برق (قدرت، مخابرات، كنترل)، فناوری اطلاعات و مهندسی كامپیوتر (سخت افزار، نرم‌افزار و شبكه و هوش مصنوعی))، مهندسی صنایع (سیستم‌های اقتصادی و اجتماعی)، آمار (كلیه گرایش‌ها)، ریاضی كاربردی، برنامه‌ریزی (توسعه منطقه‌ای، شهری و روستایی)، كشاورزی (آب، زراعت)، جغرافیا (برنامه‌ریزی، شهری و روستایی)، حقوق (عمومی، خصوصی و جزاء) و روابط بین‌الملل، سیاستگذاری، سیاستگذاری علم و فناوری، برنامه‌ریزی فرهنگی، جامعه‌شناسی، جمعیت شناسی، روابط عمومی، آینده‌نگری (كلیه گرایش‌ها)،‌ برنامه‌ریزی (كلیه گرایش‌ها) و ارتباطات

كارشناسی ارشد
دكتری

سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان‌ها

مركز آمار ایران

علوم اقتصادی (كلیه گرایش‌ها)، آمار (كلیه گرایش‌ها)، ریاضی كاربردی، جمعیت‌شناسی، علوم ارتباطات اجتماعی/علوم اجتماعی، حسابداری، حقوق، مدیریت دولتی (كلیه گرایش‌ها)، مدیریت آموزشی، آموزش و بهسازی منابع انسانی، مهندسی صنایع، مهندسی كامپیوتر (سخت افزار، نرم افزار)، هوش مصنوعی، مهندسی فناوری اطلاعات و ارتباطات (كلیه گرایش‌ها) علوم كامپیوتر

سازمان نقشه برداری كشور

مهندسی نقشه‌برداری (كلیه گرایش‌ها)، مهندسی عمران نقشه برداری (كلیه گرایش‌ها) سنجش از دور

دكتری

مهندسی نقشه برداری (كلیه گرایش)، ژئودزی سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS)، سنجش از دور

كارشناسی ارشد

كلیه رشته‌های تحصیلی عمومی (اداری، مالی و فناوری اطلاعات (IT)

مركز پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری

اقتصاد (كلیه گرایش‌ها)، آینده نگری (كلیه گرایش‌ها)، مدیریت (كلیه گرایش‌ها)، برنامه‌ریزی (كلیه گرایش‌ها)، مهندسی مكانیک (تبدیل انرژی)، مهندسی فناوری اطلاعات و ارتباطات (كلیه گرایش‌ها)

كارشناسی ارشد
دكتری

مدارک لازم برای امریه سربازی سازمان برنامه و بودجه

مدارک مورد نیاز فراخوان پذیرش مشمول وظیفه سربازی سازمان برنامه و بودجه به شرح ذیل خواهد بود.

  • تکمیل فرم درخواست گذراندن دوره ضرورت وظیفه در سازمان برنامه و بودجه کشور و سازمان/مرکز وابسته در سامانه سازمان و بارگذاری مدارک
  • تصویر آخرین مدرک تحصیلی معدل‌دار یا معرفی نامه دانشگاه به حوزه‌ نظام وظیفه
  • تصویر کلیه صفحات شناسنامه
  • برگه اعزام به خدمت بدون مهر غیبت
  • داشتن مدرک تایید نخبگی از دانشگاه یا بنیاد نخبگان
  • داشتن مدارک لازم جهت متقاضیان تحت پوشش کمیته امداد و یا بهزیستی
  • داشتن مدرک فعالیت بسیج( در صورت عضو بودن)

(تکمیل فرم درخواست امریه سربازی سازمان برنامه و بودجه)

نکات قابل توجه فراخوان پذیرش مشمول وظیفه سازمان برنامه و بودجه کشور

ثبت نام در اینترنت به منزله پذیرش متقاضی به منظور بهره‌مندی از طرح امریه سربازی در سازمان برنامه و بودجه کشور و سازمان / مراکز وابسته نمی‌باشد.

متقاضیان پذیرفته شده پس از ثبت نام برای شرکت در  مصاحبه کمیته جذب و پذیرش نیروی امریه دعوت می‌گردنند.

پذیرش امریه فقط به منظور گذراندن طرح مقدس خدمت نظام محسوب می‌گردد و متضمن هیچگونه تعهدی در خصوص استخدام فرد نمی‌باشد.

چنانچه متقاضی در هر یک از سازمانهای دولتی آموزش نظامی دیده باشد و یا کسر خدمت داشته باشد، تقاضای وی مورد قبول نخواهد بود.

هرگونه اشتباه و یا کتمان حقیقت موجب ابطال تقاضا خواهد شد.

میزان حقوق پرداختی به مشمولین امریه سربازی در سازمان برنامه و بودجه کشور هم تراز با سایر نظامیان هم رتبه خواهدبود.
در صورت ناقص بودن مدارک ( تاییدیه گزینش، تعیین محل خدمت، مدرک تحصیلی، و تصاویر شناسنامه و کارت ملی و برگه اعزام به خدمت) متقاضی در لیست اعزام قرار نخواهد گرفت.
متقاضی که ثبت نام می نماید می بایستی فاقد غیبت از نظام بوده و همچنین دوره آموزش نظامی را نگذرانده باشد.
متقاضیان پس از تایید نهایی اقدام به اخذ برگه اعزام به خدمت نموده و می بایست برگه اعزام خود را به مرکز توسعه منابع انسانی و پشتیبانی تحویل نمایند.
با توجه به اعلام سازمان نظام وظیفه در خصوص «عدم امکان تمدید تاریخ اعزام مشمولان» از سوی سازمان مذکور، متقاضیان می بایست نسبت به تهیه برگه اعزام مربوط به آن دوره اقدام نمایند.

فرم ثبت نام امریه سازمان برنامه و بودجه ۱۴۰۱

در صورتی که در مورد ثبت نام امریه سربازی سازمان برنامه و بودجه نیاز به اطلاعات بیشتری دارید، می توانید با کارشناسان مجرب ما در مجموعه  “مشاور گروپ” تماس بگیرید تا در مورد جذب سرباز معلم اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار داده و به سؤالات شما در این زمینه پاسخ دقیق و کاملی بدهند.

9099071613

سوالات متداول جذب نیروی امریه سربازی سازمان برنامه و بودجه

 

✔️️ جذب نیروی امریه سربازی سازمان برنامه و بودجه 1401 چگونه است؟

✔️کلیه متقاضیان واجد شرایط امریه سازمان برنامه و بودجه می توانند به سامانه ثبت نام امریه سازمان برنامه و بخش “فراخوان ثبت نام متقاضیان امریه سربازی“، مراجعه و ثبت نام کنند. توضیحات تکمیلی در مقاله آمده است.

✔️مدارک لازم برای امریه سربازی سازمان برنامه و بودجه چیست؟

✔️برگه اعزام به خدمت بدون غیب، تصویر کل صفحات شناسنامه شخص و شناسنامه همسر در صورت تاهل، تصویر آخرین مدرک تحصیلی و معدل، تصویر کارت ملی و برخی مدارک دیگر لازم است. نمونه فرم درخواست امریه سربازی سازمان برنامه و بودجه در همین مقاله موجود است.

✔️سامانه ثبت نام امریه سازمان برنامه کدام است؟

✔️سامانه ثبت نام امریه سازمان برنامه به نشانی bpms.mporg.ir/amrieh است. ثبت نام به صورت اینترنتی و غیر حضوری می باشد. داوطلبان قبل از ثبت نام در امریه وزارت تعاون ۱۴۰۱ شرایط ثبت نام امریه را برای این ارگان مطالعه نمایند.
5/5 - (3 امتیاز)

Check Also

امریه آتش نشانی vazifeh.moshavergroup.com

امریه آتش نشانی ۱۴۰۲

امریه آتش نشانی، یکی از انواع امریه سربازی است که متقاضیان آن، همانطور که از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *