برای صدور کارت های سربازی مشکلی وجود ندارد

صدور کارت پایان خدمت هوشمند و زمان تحویل آن به فرد سرباز به عوامل مختلفی بستگی دارد. در بهترین حالت ایده‌آل و در صورتی که فرد تمامی فرایندهای صدور کارت را کامل انجام داده باشد، بین یک تا دو هفنه لازم است که کارت مورد نظر صادر شده و به محل سکونت فرد متقاضی ارسال شود. اما همین مدت زمان نیز به نحوه عملکرد یگان خدمتی، اطلاعات تکمیل شده توسط فرد سرباز و همچنین محل سکونت وی بستگی دارد.

 

عدم وجود مشکل برای صدور کارت‌های سربازی

 

عدم وجود مشکل برای صدور کارت‌های سربازی

به گزارش گروه نظام وظیفه مجموعه بزرگ مشاور گروپ به نقل از خبرگزاری ایسنا، سردار تقی مهری، رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا اعلام کرد:”هیچ مشکلی در صدور کارت های پایان خدمت و معافیت سربازی وجود ندارد.”

در صورت تمایل جهت انجام مشاوره خدمت وظیفه عمومی با مشاوران مرکز مشاور گروپ تماس حاصل فرمایید.

9099071613 ( از سراسر کشور )

9092301613 ( ویژه تهران )

سردار تقی مهری در گفت وگو با ایسنا، درباره این سوال که آیا مشکلی در تامین کارتهای خام و صدور کارت های پایان خدمت و معافیت سربازی وجود دارد یا خیر؟ بیان نمود:”ما هیچ مشکلی در تامین و صدور این کارت ها نداریم و در صورتی که مدارک و پرونده افراد کامل باشد حداکثر ظرف مدت ۱۵ روز کارت برایشان صادر خواهد شد.”

حداکثر ظرف مدت 15 روز کارت سربازی صادر می شود

سردار مهری درباره حداکثر زمان ۱۵ روز بیان داشت که این کارت پس از طی مراحل و گذراندن جلسات کمیسیون ها و اخذ مدارک صادر خواهد شد و منظور از ۱۵ روز، ۱۵ روز پس از ثبت درخواست نیست.

در ادامه سردار در مورد اینکه چرا صدور برخی از کارتها طولانی شده است، گفت:” در مورد کارتهایی که روند صدورشان طولانی شده است، در اکثر موارد نواقص در مدارک وجود داشته و صدور کارت طولانی شده است، از این رو ممکن است تا زمان رفع نواقص و مدارک این فرایند زمان ببرد که لازم است متقاضیان نسبت به حل مشکل و رفع نواقص اقدام کنند”.

منبع : خبرگزاری ایسنا

Rate this post

Check Also

صدور کارت های هوشمند

اصلاح فرآیندها در صدور کارت های هوشمند پایان خدمت

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: اصلاح فرآیندها در صدور کارت های هوشمند پایان خدمت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *