جذب نيروی امريه در دانشگاه صنعتی شریف

جذب سرباز امریه در دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف با مساعدت ستاد فرماندهی کل قوا و برای رفع نیازهای تخصصی خود، فارغ التحصیلان نخبه را به صورت امریه سربازی در سال 98 جذب می کند. دانشگاه صنعتی شریف در قالب سهمیه تخصیص یافته سال 98، تعدادی از مشمول آماده به خدمت را در قالب کارشناس تولید محتوای رسانه ای در دفتر امور بین الملل دانشگاه صنعتی شریف، به عنوان سرباز امریه می­ پذیرد.

امریه دانشگاه صنعتی شریف - مشاور گروپ

مشمولان خواهان این امریه، می بایست دارای مدرک تحصیلی حداقل لیسانس، فارغ التحصیل از پردیس هنرهای زیبا دانشگاه تهران یا دانشگاه هنر مهارت در عکاسی، فیلمبرداری، تدوین فیلم و تهیه محتوا باشند. همچنین حقوق پرداختی، برابر با حقوق  سربازان هم درجه و مدت خدمت سربازی نیز 24 ماه می باشد.

در صورت دارا بودن شرایط گفته شده، مشمولان می توانند رزومه نمونه کار (Portfolio) خود را تا تاریخ 21 شهریور 98 به آدرس ia@sharif.edu ارسال نمایند.

امریه سربازی نوعی خدمت سربازی می باشد که با توجه به نیاز دولت به نیروی متخصص و توافق دولت و ستاد کل نیروهای مسلح، دولت می تواند کمبود نیروی انسانی خود را با نیروی انسانی سرباز جبران کند. با اعلام تعداد نیروی مورد نیاز از سوی نهاد های دولتی مانند دانشگاه ها، ستاد کل نیروهای مسلح عده ای از سربازان وظیفه را در شاخه های مورد نیاز، مامور به انجام خدمت در نهاد دولتی می کند.

 

در صورت تمایل جهت انجام مشاوره خدمت وظیفه عمومی با مشاوران مرکز مشاور گروپ تماس حاصل فرمایید.

9099071613 ( از سراسر کشور )

9092301613 ( ویژه تهران )

5/5 - (1 امتیاز)

Check Also

امریه آتش نشانی vazifeh.moshavergroup.com

امریه آتش نشانی ۱۴۰۲

امریه آتش نشانی، یکی از انواع امریه سربازی است که متقاضیان آن، همانطور که از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *