تقسیم سربازان بر اساس مهارت‌های فنی

جانشین قرارگاه مهارت آموزی نیروهای مسلح کشور گفت: “به دنبال این هستیم که به‌زودی در نیروهای مسلح سربازان را بر حسب مهارت‌های فنی که دارند تقسیم بندی کنیم.”

تقسیم سربازان بر اساس مهارت‌های فنی

سربازان بر اساس مهارت‌های فنی تقسیم می‌شوند

به گزارش گروه نظام وظیفه مجموعه بزرگ مشاور گروپ به نقل از خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، رضا علیخانی در جلسه قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح که در خر‌م‌آباد برگزار شد، اظهار داشت: بایستی با انجام کارهای فرهنگی مانند ساختن مستند از زندگی سربازانی که با گذراندن دوره مهارت آموزی پس از دوران خدمت مشغول به کار شده‌اند، در بین سربازان ایجاد انگیزه کنیم.

وی با بیان اینکه هدایت سربازان به کارگاه‌های مهارت آموزی یک نوع اتفاق محسوب می‌شود، افزود: لرستان با وجود ظرفیت‌های بالا در حوزه‌های انسانی و زیرساختی از بیکاری بالا رنج می‌برد که بهترین راه برای حل این مشکل ایجاد مهارت در نسل جوان جامعه است.

 اشتغالزایی پس از دوران خدمت سربازی با گذراندن دوره مهارت آموزی

جانشین قرارگاه مهارت آموزی نیروهای مسلح کشور بیان کرد: “با ایجاد شغل برای جوانان بسیاری از آسیب‌های اجتماعی کاهش پیدا می‌کند، بنابراین بایستی در نیروهای مسلح برای حل مشکل بیکاری به برگزاری کارگاه مهارت آموزی اهتمام ورزیده شود.”

در صورت تمایل جهت انجام مشاوره خدمت وظیفه عمومی با مشاوران مرکز مشاور گروپ تماس حاصل فرمایید.

9099071613 ( از سراسر کشور )

9092301613 ( ویژه تهران )

علیخانی با اشاره به اینکه بایستی علاوه بر توجه به تعداد نیروهای شرکت کننده در کارگاه‌های مهارت آموزی باید به حوزه کیفی مهارت‌ها نیز توجه داشته باشیم، تصریح کرد: به دنبال این هستیم که به زودی در نیروهای مسلح سربازان را بر حسب مهارت‌های فنی که دارند تقسیم بندی کنیم.

طرح مهارت آموزی سربازان

در راستای کمک به بهبود وضعیت اشتغال جوانان در کشور و همچنین عمل به فرمایشات فرماندهی معظم کل قوا در خصوص استفاده بهینه از فرصت‌های خدمت مقدس سربازی و ممانعت از شکل‌گیری احساس تضییع وقت و عمر به کسانی که در حال گذراندن این خدمت هستند، طرح جامع مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه از اوایل خردادماه ۱۳۹۶ با ایجاد قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه ذیل ستاد کل نیروهای مسلح اجرایی شد. این طرح درواقع باهدف ارتقاء جذابیت و نشاط در خدمت وظیفه عمومی و همچنین مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه در دوران قبل، حین و پس از خدمت وظیفه عمومی کلید خورد و از شش ماه دوم سال ۹۶ تاکنون توانسته است بیش از ۲۵۰ هزار سرباز را تحت آموزش‌های مهارتی قرار دهد. جهت آشنایی با نحوه ثبتانم در این طرح لطفا به لینک زیر مراجعه نمایید.

طرح سرباز ماهر – ثبت نام طرح مهارت آموزی سربازان 98 – 99

منبع: خبرگزاری فارس
4/5 - (1 امتیاز)

Check Also

صدور کارت های هوشمند

اصلاح فرآیندها در صدور کارت های هوشمند پایان خدمت

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: اصلاح فرآیندها در صدور کارت های هوشمند پایان خدمت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *