امریه مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران

امریه مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران، برای مشمولین نظام وظیفه که واجد شرایط باشند،‌قابل دریافت است. در این مقاله به توضیح درمورد امریه مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران،‌ و نحوه دریافت آن پرداخته ایم. خوشحال می شویم در انتهای مقاله نیز در صورتی که سوال یا پیشنهادی دارید،‌ نظرات خود را با ما در کامنت ها به اشتراک بگذارید.

در صورتی که هرگونه سوالی در این خصوص دارید،‌ تاپایان مقاله همراه ما باشید. شرایط امریه مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران، را برای پاسخ به سوالت متعدد شما در این زمینه در ادامه ذکر کرده ایم. مشاور گروپ، مرکز تخصصی مشاوره تحصیلی.

امریه افکارسنجی دانشجویان ایران

امکان دریافت امریه افکار سنجی دانشجویان ایران،‌ خبری است که به تازگی از سوی مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران،  اعلام شده است و متقاضیان دریافت این امریه در صورت داشتن شرایط تعیین شده، امکان استفاده از آن را خواهند داشت.

مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران (ایسپا) سازمانی وابسته به جهاد دانشگاهی می باشد که برای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور فعالیت می کند و از 1380 مشغول به کار است. هدف این سازمان، رفع نیاز سازمان ها و نهاد های تصمیم گیرنده با توجه به افکار عمومی و همچنین بهره گیری از مشارکت و دیدگاه های شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف، می باشد.

همانطور که در مقاله های پیشین نیز اشاره کردیم،‌ امریه سربازی فرصتی است تا افرادی که دارای مهارت یا شرایط ویژه ایی هستند،  بتوانند به شکل متفاوتی و در قالب فعالیت های سازمانی، خدمت سربازی خود را سپری کنند.

افکار سنجی دانشجویان ایران نیز اعلام کرده است که با در نظر داشتن شرایط بخصوصی، از بین داوطبان،  اقدام به جذب نیرو برای امریه افکار سنجی دانشجویان ایران خواهد کرد. همانطور که میدانید، دانشجویان پسر که مشمول خدمت سربازی می شوند با دریافت معافیت تحصیلی و قبولی در دانشگاه، قادر به ادامه تحصیل خواهند بود و در غیر این صورت باید نسبت به معرفی خود به سازمان نظام وظیفه اقدام کنند.

? زمان اعزام به خدمت داوطلبان باید بعد از اردیبهشت ۱۴۰۲ باشد.

ثبت نام امریه مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران

واجدین شرایط امریه مرکز افکار سنجی، باید از نحوه ثبت نام امریه مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران، نیز مطلع باشند. شما متقاضیان عزیز برای ثبت نام می بایست پس از خواندن شرایط در صورتی که متقاضی هر کدام از بخش ها بودید، (پژوهشگر / کارشناس نمونه‌گیری و داده‌ پردازی) رزومه خود را به آدرس info@ispa.ir ، ارسال نمایید.

مشمولین خدمت نظام وظیفه،‌ در صورت تمایل می توانند با بررسی شرایط امریه مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران،  نسبت به ثبت نام برای دریافت امریه مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران، اقدام کنند. مشاور گروپ، در این مسیر راهنمای شما خواهد بود. در صورت بروز هرگونه سوال در این خصوص می توانید با ما به شماره 9099071613 تماس بگیرید تا پاسخ سوالاتتان رادر کمترین زمان دریافت کنید.

شرایط امریه مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران

اما از نکات مهمی که برای دریافت امریه مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران، لازم است بدانید،شرایط آن است. شرایط امریه مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران، برای گروه ها و رشته های شغلی مورد نیاز این سازمان،‌ به تفکیک مشخص شده است که در این قسمت به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

مقاطع مورد نیازامریه مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران؛ کارشناسی ارشد و دکترا می باشد.

 

شرایط امریه مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران، در جذب زیر مجموعه علوم اجتماعی:

  • توانایی کار با نرم‌افزارهای آماری به ویژه SPSS
  • آشنایی با روش‌ها و تکنیک‌های تحقیق در علوم اجتماعی
  • توانمندی در مهارت‌ (ICDL)
  • تجربه نگارش گزارش‌های علمی و دانشگاهی
  • توانمندی در نوشتن و تدوین پروپوزال
  • اشراف نسبی به پایگاه‌های داده و توانمند در جمع‌آوری اطلاعات در فضای وب

 

شرایط جذب رشته آمار، کارشناس نمونه‌ گیری و داده‌ پردازی:

  •  آشنایی کامل با روش‌های نمونه‌گیری و پاک‌سازی داده‌ها
  • تسلط کامل بر نرم‌افزارهای SPSS و Office
  • توانایی گزارش‌دهی و ارائه یافته
  •  علاقه‌مند به یادگیری و حل مسائل کاربردی

در صورتی که  هرگونه سوالی در خصوص امریه مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران و … دارید که در این مقاله پاسخ آن را دریافت نکرده اید، می توانید با 9099071613 تماس گرفته تا ما در مشاور گروپ،‌راهنمایی های لازم را خدمت شما ارائه دهیم.

امریه مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران

در ادامه مطالعه کنید:

امریه سربازی دانشگاه شهید بهشتی

سوالات متداول امریه مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران

❓شرایط امریه مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران، چیست؟

✔️شرایط دریافت امریه افکار سنجی،‌ به طور کامل در مقاله ذکر شده است. می توانید مطالعه بفرمایید.

❓ثبت نام امریه مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران، به چه صورت است؟

✔️متقاضیان عزیز برای ثبت نام در صورتی که واجد شرایط بودید، رزومه خود را به آدرس info@ispa.ir ، ارسال نمایید. برای اطلاع از شرایط می توانید مقاله را مطالعه کنید.

❓امریه مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران، چیست؟

✔️امریه سربازی فرصتی است تا افرادی که دارای مهارت یا شرایط ویژه ایی هستند،  بتوانند به شکل متفاوتی و در قالب فعالیت های سازمانی، خدمت سربازی خود را سپری کنند. افکار سنجی دانشجویان ایران اعلام کرده است که با در نظر داشتن شرایط بخصوصی، از بین داوطبان،  اقدام به جذب نیرو برای امریه افکار سنجی دانشجویان ایران خواهد کرد.
5/5 - (2 امتیاز)

Check Also

امریه آتش نشانی vazifeh.moshavergroup.com

امریه آتش نشانی ۱۴۰۲

امریه آتش نشانی، یکی از انواع امریه سربازی است که متقاضیان آن، همانطور که از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *