امریه استانداری خوزستان ۱۴۰۲

ثبت نام امریه استانداری خوزستان آغاز شد. متقاضیان واجد شرایط می توانند با مراجعه به سامانه معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور نام خود را در لیست شرکت کنندگان این فراخوان جذب سرباز ثبت نمایند. به همین دلیل ما این مقاله را به توضیح زمان و شرایط امریه استانداری خوزستان و مراحل ثبت نام اینترنتی آن اختصاص داده ایم. با ما همراه باشید.

امریه استانداری خوزستان

با توجه به اینکه تاریخ اعزام امریه استانداری خوزستان ۱۴۰۲ اردیبهشت ماه خواهد بود کلیه متقاضیان بومی شهرستان اهواز که واجد شرایط امریه هستند، برای گذراندن خدمت مقدس سربازی در اداره کل امور روستایی و شوراهای استانداری خوزستان باید در بازه زمانی مقرر اقدام به ثبت نام در سایت rdcir.ir نمایند.

ثبت نام از بین متقاضیان واجد شرایط عمومی و اختصاصی، با معدل حداقل 15 مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری به عمل می آید و توجه داشته باشید که ثبت نام در سامانه به معنای جذب قطعی امریه نخواهد بود. همچنین به هیچ وجه امکان انصراف از امریه استانداری خوزستان بعد از پذیرفته شدن وجود ندارد.

شرایط ثبت نام امریه استانداری خوزستان

شرایط ثبت نام امریه استانداری خوزستان به دو دسته شرایط عمومی و اختصاصی تقسیم می گردد که در ادامه به بررسی هر یک می پردازیم:

شرایط عمومی جذب امریه استانداری استان خوزستان که همه متقاضیان باید کلیه این شرایط را داشته باشند:

  1. دارا بودن حداقل مدرک کارشناسی ارشد با حداقل معدل 15 و یا مدرک دکتری با حداقل معدل 15
  2. تطابق رشته تحصیلی با جدول نیاز استانداری خوزستان
  3. بومی بودن داوطلب
  4. نداشتن ایست خدمت، کسر خدمت و یا اضافه خدمت (با توجه به کاهش سهمیه و طولانی بودن پروسه های جذب و پرداخت هزینه زیاد آموزش از سوی استان ها، متقاضیان با آگاهی کامل از شرایط اعلام شده متعهد می گردند که کسر خدمت نداشته و در صورت داشتن شرایط کسر خدمت تقاضای آن را ننمایند و 24 ماه خدمت کامل خود را در مناطق محروم استان پذیرش شده انجام دهند.)
  5. اعتقاد به دین مبین اسلام
  6. التزام عملی به احکام اسلام
  7. اعتقاد و التزام به ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی
  8. عدم اشتهار به فساد اخلاقی و تجاهر به فسق
  9. عدم وابستگی تشکیلاتی به سازمان ها و گروه های غیرقانونی اعلام شده از سوی مقامات صالحه
  10. عدم اعتیاد به دخانیات، مواد مخدر و روان گردان و سابقه محکومیت کیفری موثر

شرایط اختصاصی جذب امریه استانداری استان خوزستان که همه متقاضیان باید حداقل یکی این شرایط را داشته باشند:

  • خانواده ایثارگران و رزمندگان با حداقل ۶ ماه سابقه حضور
  • سابقه عضویت در بسیج حداقل ۶ ماه
  • افراد تحت پوشش کمیته امداد
  • مشمولین بهزیستی
  • مشمولین معاف از رزم
  • حافظان و قاریان برتر قرآن
  • نخبگان و استعداد های برتر دانشگاه های ممتاز
  • دکترای تخصصی PhD

رشته های مورد نیاز امریه استانداری خوزستان

رشته های مورد نیاز امریه استانداری خوزستان شامل کامپیوتر، فناوری اطلاعات، عمران، حسابداری، حقوق، جغرافیا مدیریت اعلام گردیده و فارغ التحصیلان با معدل حداقل 15 مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری می توانند برای نام نویسی در طرح امریه استانداری استان خوزستان شرکت نمایند.

زمان ثبت نام امریه استانداری خوزستان

زمان ثبت نام امریه استانداری خوزستان 14 تا 22 بهمن تعیین شده است و به احتمال زیاد تمدید نخواهد شد. بنابراین توصیه می کنیم در همان روزهای ابتدایی ثبت نام خود را انجام داده و آن را به روزهای پایانی موکول ننمایید.

زمان ثبت نام امریه استانداری استان خوزستان
آغاز زمان : ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ پایان زمان: ۱۴۰۱/۱۱/۲۲

نحوه ثبت نام امریه استانداری خوزستان

نحوه ثبت نام امریه استانداری خوزستان بسیار ساده است. در این بخش از مقاله به آن می پردازیم تا گام به گام با مراحل پیش رفته و ثبت نام خود را به درستی تکمیل نمایید. در صورت بروز هر گونه سوال یا نیاز به راهنمایی بیشتر می توانید همه روزه از 8 صبح تا 12 شب از تلفن ثابت با شماره 9099071613 تماس بگیرید تا دپارتمان نظام وظیفه مجموعه مشاورگروپ پاسخگوی سوالات شما باشند.

سایت ثبت نام امریه استانداری خوزستان سامانه معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور به نشانی rdcir.ir می باشد.

بعد از ورود به سامانه، از بخش ثبت نام مشمولین روی لینک ورود به سامانه بزنید. در صفحه جدید با انتخاب گزینه لینک ورود به سامانه جامع حوزه مشمولین در پایین صفحه به سامانه جامع کارکنان وظیفه دولت هدایت می شوید. در صفحه اصلی سامانه، روی گزینه ثبت نام در فراخوان جاری کلیک نمایید.

سایت ثبت نام امریه استانداری خوزستان Moshavergroup.com

مرحله اول پذیرفتن شرایط عمومی امریه استانداری خوزستان می باشد که باید بعد از مطالعه تیک پذیرفتن پایین صفحه را بزنید.

بعد از تکمیل فرم اطلاعات متقاضی در مرحله دوم، روی گزینه بارگذاری مدارک بزنید. افزودن فایل را انتخاب کنید و بعد از تکمیل آپلود، تیک کنار فایل را فعال و نهایتا گزینه ارسال فایلها را بزنید. حالا روی گزینه ثبت اطلاعات متقاضی کلیک نمایید تا به مرحله سوم شروط جذب وارد شوید.

با دریافت پیام اطلاعات با موفقیت ثبت شد به مرحله شروط جذب وارد می شوید. باید یکی از شرایط امریه دفاتر استانداری خوزستان را که دارید انتخاب کرده و مدارک اثبات کننده آن را در سامانه بارگذاری نمایید تا بتوانید از این مرحله عبور کرده و به مرحله پایانی یعنی دریافت کد ثبت نام منتقل شوید.

در مرحله آخر باید شماره تلفن همراه خود را در کادر مشخص شده وارد نمایید و روی گزینه ارسال کد ثبت نام بزنید. سپس منتظر بمانید تا کد را دریافت نمایید و کد ارسال شده به تلفن همراهتان را در کادر پایینی وارد کنید. با کلیک بر روی گزینه بررسی صحت کد ثبت نام ، صحت سنجی انجام و مراحل نام نویسی به پایان می رسند.

توجه داشته باشید که وارد کردن کد دریافتی از طریق پیامک در مرحله پایانی الزامی بوده و در صورت وارد نکردن آن ثبت امریه استانداری خوزستان به هیچ وجه انجام نخواهد شد.

نکات مهم در پذیرش امریه استانداری خوزستان

اخد و ارسال تعهدنامه مبنی بر بومی بودن و سپری نمودن 24 ماه قانونی خدمت و همچنین نداشتن نسبت سببی و نسبی درجه یک و دو با کارکنان شاغل در ادارات کل الزامی است.

سهمیه هر دوره اعزام پس از هماهنگی لازم با ستاد کل نیروهای مسلح مشخص می گردد. لذا افراد باید بیش از 3 ماه فرصت اعزام به خدمت داشته باشد.

تکمیل ثبت نام هیچ گونه تعهدی برای پذیرش امریه استانداری خوزستان ایجاد نمی کند. نتیجه نهایی پذیرش افراد در صورت داشتن شرایط لازم و پس از تاییدهای قانونی(گزینش و حراست استانی) از طریق دفتر امور روستایی استانداری ها به اطلاع متقاضی رسانده می شود.

سربازان غایب نمی توانند از امریه استانداری خوزستان بهره مند شوند لذا ثبت نام اینگونه افراد امکان پذیر نیست.

پذیرش فقط به صورت بومی بودن انجام می شود به همین دلیل امکان ثبت نام هر متقاضی فقط برای محل سکونت خود فراهم می باشد و امکان جابجایی محل خدمت وجود ندارد. همچنین امکان انصراف از امریه استانداری خوزستان بعد از پذیرفته شدن وجود ندارد.

حقوق پرداختی کارکنان وظیفه امریه مطابق دستورالعمل ارسالی ستاد کل نیروهای مسلح می باشد.


ما در این مقاله مشاور گروپ به معرفی شرایط امریه استانداری خوزستان و نحوه ثبت نام در سامانه جامع کارکنان وظیفه دولت پرداختیم. در صورتی که در مورد این سرفصل نیاز به اطلاعات بیشتری دارید یا سوالی دارید که پاسخ آن را در مقاله نیافتید، می توانید با ما در مجموعه “مشاور گروپ” تماس بگیرید تا اطلاعات لازم در مورد جذب سرباز در استانداری خوزستان را به دست آورید و به سوالات شما در این زمینه پاسخ دقیق و کاملی بدهیم.

ما همه روزه از 8 صبح تا 12 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم.

تماس از تلفن ثابت

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نیست، با خرید بسته های تماس مشاور گروپ و تکمیل فرم مشاوره، متخصصان حوزه درخواستی شما همین حالا و کمتر از یک ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

سوالات متداول

✔️تاریخ اعزام امریه استانداری خوزستان چه زمانی اعلام شده است؟

✔️تاریخ اعزام مشمولان سرباز استانداری خوزستان ابتدای اردیبهشت 1402 می باشد. برای اطلاع از زمان دقیق به متن مقاله رجوع کنید.

✔️مهلت ثبت نام امریه استانداری خوزستان چه تاریخی است؟

✔️زمان ثبت نام امریه استانداری استان خوزستان از 14 بهمن آغاز گردیده و تا 22 بهمن ادامه خواهد داشت.

✔️سامانه ثبت نام امریه استانداری خوزستان چیست؟

✔️جهت شرکت در فراخوان جذب امریه استان داری خوزستان باید به سامانه معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور مراجعه کنید که راهنمای جامع ثبت نام و لینک مستقیم سامانه آن در همین مقاله موجود است.
5/5 - (1 امتیاز)

Check Also

امریه آتش نشانی vazifeh.moshavergroup.com

امریه آتش نشانی ۱۴۰۲

امریه آتش نشانی، یکی از انواع امریه سربازی است که متقاضیان آن، همانطور که از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *