امریه مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی

در این مقاله به بیان توضیحات کامل و جامعی در رابطه با شرایط و نحوه ثبت نام جذب نیروی امریه در مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی 1401 پرداخته ابم. به گزارش روابط عمومی مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (SID)، این مرکز جهت تأمین نیروی انسانی متخصص در زمینه‌ های برنامه‌ نویسی، تحلیل دادگان و هوش مصنوعی، ترجمه زبان انگلیسی و تولید محتوا اقدام به جذب نیروی امریه با مدرک کارشناسی ارشد می نماید. برای آگاهی از شرایط و نحوه ثبت نام امریه در مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی ، با ما همراه باشید.

امریه مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی

متقاضیان ثبت نام جذب نیروی امریه در مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی باید دارای یکسری شرایط برای ثبت نام باشند. مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (SID) ، در زمینه های گوناگون، از جمله تولید محتوا، ترجمه زبان انگلیسی، تحلیل دادگان و هوش مصنوعی و برنامه نویسی، اقدام به جذب نیروی امریه می نماید. متقاضیان به منظور ثبت نام در فراخوان جذب نیروی امریه در مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی ، باید دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس (کارشناسی ارشد) باشند.

مهلت ثبت نام امریه مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی

مهلت ثبت نام امریه در مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی تا 1401/03/20 می باشد. متقاضیان ثبت نام امریه در مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی ، در صورت دارا بودن شرایط ثبت نام، تا 20 خردادماه 1401 فرصت دارند به سامانه ثبت نام مراجعه نموده و نام نویسی خود را به صورت غیرحضوری انجام دهند.

sid.ir/415

sid.ir/415 ، نشانی سایت ثبت نام جذب نیروی امریه در مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی می باشد. متقاضیان واجد شرایط تا تاریخ بیستم خردادماه 1401 فرصت دارند، برای انجام مراحل ثبت نام، تکمیل فرم امریه و بارگذاری مدارک ثبت نام، به سایت sid.ir/415 مراجعه نمایند. توجه داشته باشید، تمامی مراحل ثبت نام به صورت غیرحضوری و از طریف سامانه sid.ir/415 انجام می پذیرد.

مهارت های مورد نیاز امریه مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی

مهارت های مورد نیاز امریه مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی ، برای ثبت نام جذب نیروی امریه در مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی 1401 به صورت زیر است:

مهارت های مورد نیاز جذب امریه در مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی بخش فناوری اطلاعات

مهارت های مورد نیاز مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی / بخش فناوری اطلاعات
متخصص در HTML, CSS, JavaScript/JQuery, Client-Side Programming
متخصص در Android Developing
متخصص در .Net Programming(C#), MSSQL Server
متخصص در NoSQL Database(Elasticsearch/MongoDB)

مهارت های مورد نیاز جذب نیروی امریه در مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی بخش تحلیل دادگان

مهارت های مورد نیاز مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی / بخش تحلیل دادگان
متخصص در Data Analytics

مهارت های مورد نیاز جذب امریه در مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی بخش تولید محتوا

مهارت های مورد نیاز مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی / بخش تولید محتوا
دارای مدرک ملی یا بین المللی زبان انگلیسی(تافل، آیلتس یا …)
آشنا با ویرایش فیلم و تصویر
دارای سابقه مفید تولید محتوا در شبکه های اجتماعی
آشنا با کسب و کارهای الکترونیک
بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ

شرایط جذب نیروی امریه در مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی

شرایط جذب نیروی امریه در مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی چیست؟ متقاضیانی که قصد ثبت نام امریه مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی 1401 را دارند، باید دارای یکسری شرایط لازم برای ثبت نام باشند. متقاضیان ثبت نام امریه مرکز اطلاعات جهاد دانشگاهی، علاوه بر دارا بودن مهارت های فوق برای هریک از بخش های تولید محتوا، تحلیل دادگان و بخش فناوری اطلاعات، باید دارای شرایط زیر نیز باشند:

متقاضیان ثبت نام امریه در مرکز اطلاعات جهاد دانشگاهی ، باید بومی استان تهران بوده و تاریخ اعزام آن‌ ها اول شهریورماه 1401 باشد.

ثبت نام امریه در مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی

متقاضیان به منظور ثبت نام امریه در مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی باید در مهلت ثبت نام، تا تاریخ 20 خرداد 1401، به منظور تکمیل فرم ثبت نام و بارگذاری مدارک خواسته شده، به سایت sid.ir/415 مراجعه نمایند. به منظور تکمیل فرم امریه در مرکز اطلاعات جهاد دانشگاهی، مراحل زیر را انجام دهید.

  • مراجعه به سایت sid.ir/415
  • درج نام و نام خانوادگی
  • درج شماره موبایل
  • درج اطلاعات مربوط به آخرین مدرک تحصیلی : دانشگاه / رشته / مقطع / سال فراغت
  • سطح زبان انگلیسی : ضعیف / متوسط / خوب / عالی
  • بارگذای فابل رزومه
  • شرح شاخص‌ ترین مهارت ها و توانایی های خود را در 500 کاراکتر

ثبت نام امریه در مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی

فرم جذب امریه در مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی

جمع بندی مقاله امریه در مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی

در این مقاله به بیان توضیحاتی در رابطه با شرایط و نحوه ثبت نام امریه در مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی پرداخته ایم. متقاضیان واجد شرایط برای تکمیل فرم ثبت نام و بارگذاری مدارک باید در مهلت اعلام شده به سایت ثبت نام به نشانی sid.ir/415 مراجعه نمایند. تمامی مراحل ثبت نام و بارگذاری مدارک به صورت غیرحضوری انجام می شود. لذا از مراجعه حضوری به مرکز خودداری نمایید. در صورت هرگونه ابهام در رابطه با ثبت نام و شرایط جذب نیروی امریه در مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی می توانید راهنمایی های لازم را از کارشناسان مجموعه دریافت نمایید.

برای آگاهی از شرایط ثبت نام امریه در آذربایجان غربی می توانید به مقاله فراخوان جذب سرباز امریه تاپ در استان آذربایجان غربی ، مراجعه نمایید.

5/5 - (2 امتیاز)

Check Also

امریه آتش نشانی vazifeh.moshavergroup.com

امریه آتش نشانی ۱۴۰۲

امریه آتش نشانی، یکی از انواع امریه سربازی است که متقاضیان آن، همانطور که از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *