امریه سازمان بنادر و دریانوردی ۱۴۰۲

در این مقاله به شرایط اخذ امریه سازمان بنادر و دریانوردی ۱۴۰۲ و نحوه ثبت نام در سامانه جامع کارکنان وظیفه دولت می پردازیم. برای آشنایی با مراحل ثبت نام امریه سازمان بنادر و دریانوردی با ما همراه باشید.

ثبت نام امریه سازمان بنادر و دریانوردی ۱۴۰۲

امکان ثبت نام امریه سازمان بنادر و دریانوردی ۱۴۰۲ برای متقاضیان واجد شرایط فراهم شده است و کلیه متقاضیان می توانند در بازه زمانی مقرر برای ثبت نام به سامانه جامع کارکنان وظیفه دولت مراجعه نمایند. لازم به ذکر است سازمان بنادر و دریانوردی به منظور جذب و به کارگیری داوطلبان گذراندن خدمت سربازی اقدام به جذب ۱۵۰ نفر به صورت امریه نموده است.

توجه داشته باشید که افراد جذب شده در امریه سازمان بنادر و دریانوردی ۱۴۰۲ صرفا جهت خدمت در بنادر تابعه دعوت می شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، در اجرای منویات فرماندهی کل قوا و در اجرای اصل ۱۴۷ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و با عنایت به ظرفیت ایجاد شده بر اساس ماده ۳۳ قانون احکام دائمی برنامه های توسعه ای کشور برای رفع بخشی از کمبود نیروی انسانی و براساس سهمیه‌ ابلاغی سازمان اداری و استخدامی ، و به منظوراستفاده از توان تخصصی فارغ التحصیلان دانشگاهی با مدارک کارشناسی ارشد و دکتری، مشمول وظیفه (نیروی امریه) می پذیرد.

زمان ثبت نام امریه سازمان بنادر و دریانوردی ۱۴۰۲ از روز یکشنبه ۱۴۰۱/۱۱/۲۳ آغاز می گردد و تا یک هفته ادامه خواهد داشت. بنابراین متقاضیان می توانند تا حداکثر روز یکشنبه ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ برای نام نویسی در سامانه جامع کارکنان وظیفه دولت اقدام نمایند.

زمان ثبت نام امریه سازمان بنادر و دریانوردی 1402
آغاز زمان ثبت نام پایان زمان ثبت
1401/11/23 1401/11/30

شرایط امریه سازمان بنادر و دریانوردی

شرایط امریه سازمان بنادر و دریانوردی هم مانند هر امریه دیگری دارای یک سری شرایط عمومی و اختصاصی می باشد. شرایط ذکر شده در فراخوان پذیرش مشمول وظیفه برای گذراندن دوره خدمت سربازی در سازمان بنادر و دریانوردی را در ادامه به تفکیک توضیح خواهیم داد.

شرایط عمومی که کلیه متقاضیان امریه بنادر و دریانوردی باید تمام این شرایط را داشته باشند به شرح زیر است:

  1. دارا بودن حداقل مدرک کارشناسی ارشد و یا مدرک دکتری
  2. تطابق رشته تحصیلی با جدول نیاز مناطق هدف (جدول مناطق هدف در ادامه قرار گرفته است)
  3. نداشتن ایست خدمت و یا اضافه خدمت
  4. داشتن معافیت تا تاریخ اعزام
  5. اعتقاد به دین مبین اسلام
  6. التزام عملی به احکام اسلام
  7. اعتقاد و التزام به ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی
  8. عدم اشتهار به فساد اخلاقی و تجاهر به فسق
  9. عدم وابستگی تشکیلاتی به سازمان ها و گروه های غیرقانونی اعلام شده از سوی مقامات صالحه
  10. عدم اعتیاد به دخانیات، مواد مخدر و روان گردان و سابقه محکومیت کیفری موثر

همچنین دارا بودن حداقل یکی از شروط مصوب زیر برای متقاضیان امریه بنادر و دریانوردی ضروری می باشد:

  • خانواده ایثارگران و رزمندگان با حداقل ۶ ماه سابقه حضور
  • سابقه عضویت در بسیج حداقل ۶ ماه
  • افراد تحت پوشش کمیته امداد
  • مشمولین بهزیستی
  • مشمولین معاف از رزم
  • حافظان و قاریان برتر قرآن
  • نخبگان و استعداد های برتر دانشگاه های ممتاز
  • دکترای تخصصی  PhD

رشته های مورد نیاز امریه سازمان بنادر و دریانوردی

فهرست مناطق هدف و لیست رشته های مورد نیاز امریه سازمان بنادر و دریانوردی در این بخش از مقاله خدمت شما عزیزان ارائه می گردد تا با استفاده آن بتوانید محل خدمت را متناسب با رشته تحصیلی خود و رشته مورد نیاز این سازمان انتخاب نمایید. توجه داشته باشید که اولویت جذب با متقاضیان بومی مناطق هدف خواهد بود.

مناطق و رشته های امریه سازمان بنادر و دریانوردی Moshavergroup.com

 

برای دانلود جدول مناطق و رشته های جذب امریه سازمان بنادر و دریانوردی کلیک نمایید.

نحوه ثبت نام امریه بنادر و دریانوردی

در این بخش نحوه ثبت نام امریه بنادر و دریانوردی را با هم مرور می کنیم. ابتدا به سامانه معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور rdcir.ir مراجعه نمایید. از بخش ثبت نام مشمولین روی لینک ورود به سامانه بزنید. در صفحه جدید با انتخاب گزینه لینک ورود به سامانه جامع حوزه مشمولین در پایین صفحه به سامانه جامع کارکنان وظیفه دولت هدایت می شوید.

البته این امر از طریق لینک مستقیم سامانه جامع کارکنان وظیفه دولت موجود در جدول زیر هم امکان پذیر است.

برای ورود به سامانه ثبت نام امریه سازمان بنادر و دریانوردی ۱۴۰۲ کلیک نمایید.

در صفحه اصلی سامانه، روی گزینه ثبت نام در فراخوان جاری کلیک نمایید.

مرحله اول پذیرفتن شرایط عمومی امریه سازمان بنادر و دریانوردی می باشد که باید بعد از مطالعه تیک پذیرفتن پایین صفحه را بزنید.
بعد از تکمیل فرم اطلاعات متقاضی در مرحله دوم، روی گزینه بارگذاری مدارک بزنید. افزودن فایل را انتخاب کنید و بعد از تکمیل آپلود، تیک کنار فایل را فعال و نهایتا گزینه ارسال فایلها را بزنید. حالا روی گزینه ثبت اطلاعات متقاضی کلیک نمایید تا به مرحله سوم شروط جذب وارد شوید.

با دریافت پیام اطلاعات با موفقیت ثبت شد به مرحله شروط جذب وارد می شوید. باید یکی از شرایط امریه سازمان بنادر و دریانوردی را که دارید انتخاب کرده و مدارک اثبات کننده آن را در سامانه بارگذاری نمایید تا بتوانید از این مرحله به مرحله پایانی یعنی دریافت کد ثبت نام وارد شوید.

در مرحله آخر باید شماره تلفن همراه خود را در کادر مشخص شده وارد نمایید و روی گزینه ارسال کد ثبت نام بزنید. سپس کد ارسال شده به تلفن همراهتان را در کادر پایینی وارد کنید و روی گزینه بررسی صحت کد ثبت نام کلیک نمایید. توجه داشته باشید که وارد کردن کد دریافتی از طریق پیامک در مرحله پایانی الزامی بوده و در صورت وارد نکردن آن ثبت نخواهد شد.


در صورتی که در مورد ثبت نام امریه سازمان بنادر و دریانوردی نیاز به اطلاعات بیشتری دارید، می توانید با ما در مجموعه  “مشاور گروپ” تماس بگیرید تا در مورد جذب سرباز در این سازمان اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار داده و به سؤالات شما در این زمینه پاسخ دقیق و کاملی بدهیم.

ما همه روزه از 8 صبح تا 12 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم.

تماس از تلفن ثابت

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نیست، با خرید بسته های تماس مشاور گروپ و تکمیل فرم مشاوره، متخصصان حوزه درخواستی شما همین حالا و کمتر از یک ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

سوالات متداول

✔️زمان ثبت نام امریه سازمان بنادر و دریانوردی چه تاریخی است؟

✔️زمان ثبت نام امریه سازمان بنادر و دریانوردی از 23 بهمن آغاز می گردد. برای اطلاع از مهلت ثبت نام امریه بنادر و دریانوردی مقاله را مطالعه نمایید.

✔️سامانه ثبت نام امریه سازمان بنادر و دریانوردی چیست؟

✔️جهت شرکت در فراخوان جذب امریه سازمان بنادر و دریانوردی باید به سامانه جامع کارکنان وظیفه دولت مراجعه کنید که لینک مستقیم آن در همین مقاله موجود است.
5/5 - (4 امتیاز)

Check Also

امریه آتش نشانی vazifeh.moshavergroup.com

امریه آتش نشانی ۱۴۰۲

امریه آتش نشانی، یکی از انواع امریه سربازی است که متقاضیان آن، همانطور که از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *